Tuesday, July 04, 2006

look at what the cat brought in

13 comments:

Anonymous said...

hanep! i'm worried baka ma-discover ako ni PBB. ipakita ko rin to kay ia. di halatang 'pot2'/'sikad'driver ako...taray!

ikabod said...

seryoso na unta kaayo imong dagway kaso asa tapad lang ng imong nawong ang tanduay bay

Anonymous said...

lagi! tanduay and beyond... pangitain? iyang gi-klaro ug ang model ba...si zhazha saturnah!?

ikabod said...

oo hehehe nagahulat sa iyang powers

che_me said...

hahahahaha very funny wala ko nakabantay dayon nga si bing diay ang driver!!! astig....

ikabod said...

abi nimo sa bigsa kinsa lang ko mgpdrive og sikad? ha!

Anonymous said...

mahal na ug bayad basta c bingboy ang magdrive. bay, adto ko sa davao karong 13, naa baka o si che didto kanang adalawa?

ikabod said...

sakto bay, didto ming duha ana na petsa, tsk tsk tsk patay na!

Anonymous said...

adto daun ta sa katong giingon ni che nga palitanan ug balut. pero pipino lang ang akong kaonon.. pang libre mo ha kay bisita man ko..ahem

ikabod said...

usa na sa gusto nako klarohon, kung kinsa ba sa ato ang taga-davao, sige lang mag-pipino kitang duha

Anonymous said...

magpipino mo duha? patay! mag-fencing mu sa inyong mga pipino. haha!

Anonymous said...

oo diay no. puro man diay ta bisita sa davao. morag c che ra man diay ang taga didto na..

ikabod said...

mani na lang kaha bay