Tuesday, September 05, 2006

babel

kadtong niaging adlaw, naka text nako si tanya samtang asa palawan siya para celebrar su cumpleaneos. kagagaling siya sa loob ng yungib ng tabon, that was how she spent the morning of her birthday, and i was in negros also celebrating avec une bouteille d'bierre. hmmm .... actually dos botellas de cervezas na diay ang kong nahurot kadtong orasa, on my way to my third.

maybe in some part of my mind nagkaron ng koneks na gikan siya sa cordilleras kaya bigla akong napatanong ng "kumusta kweba? awan ti al-alya?"

natingala ko na nganong nakahinumdom ko sa pulong na "al-alya"? well as they say, there is always a primera vez, ug nahitabo ang aking first ever text conversation in ilokano kadtong nagtubag siya og: "haha awan met ti nakitak. Wen nu adda ket nakigtot da nga nakakita met ti igorot U"

huwow babel mhen! naghuna-huna ko na sige daw makipag-text nga sa ilokano, pero awanen ading, nakalimtan na nako, je ne pas parlais ilokano na pala. no habla anymore. nahinumduman na lang nako mga names sa mga ilokano na sida: dinengdeng, papaitan, bagnet, pinikpikan, pakbet hahaha i could speak ilokano cuisine.

mangan tila! saka na pakig-istoryahay tapno haan ta nga magka-gubot. salaam.

4 comments:

Anonymous said...

hahaha ket di naka practis ka bassit ti ilokanom inya? Babel? inisip ko babilonia? caves? ancient civ? hehe di pala! Babel nga! (pronounced only like a true blue Baguio ilokano can - tabel, bubbel, doubel hehe)

Hmmm... Je peux pratiquer le text francaise avec vous aussi! Bisaya din kaya? Dili ako maka sulti ug text, makasabot lang gamay... Here's to san mig lite and ancient caves. great multilingual conversations in babel!

ikabod said...

tan'usha! le text francaise? naturalement! kayat ko dayta, you just have to pardonez mon spelling and verb conjugation hehe.

ken ti ammoak nga itext lang siguro ket je voudrais une biere si'l vous plait! hehe merci a la biere mondiale!

che_me said...

sus ginoong gagmay unsa na man ni? wala na jud koy nasabtan unsaon na lang.....

ikabod said...

ingon ana mag istorya kung hubog